دانلود TinyKeep – بازی فرار از سیاه چال
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 نام یکی از بازی های جالب، تلفیقی از سه سبک اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی برای PC می باشد و به دست شرکت Digital Tribe در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. هدایت شخصیتی را بر عهده بگیرید که سال ها در سیاه چالی زندانی شده و فکر فرار بر سرش نزده، چون کاملا ناامید است. ولی روزی می رسد که در اتاق تا حدودی باز می ماند و تصمیم می گیرد تا از این مخمصه نجات پیدا کنید.

دانلود TinyKeep - بازی فرار از سیاه چال

با این زندانی آزادطلب در طول بازی TinyKeep همراه شوید تا با نابودسازی سربازان و نگهبانان، راهش را پیدا کرده و به دیگر زندانیان نیز کمک کند. سایر افرادی را که در این مکان گرفتار هستند، آزاد کنید تا به گروهتان بیپوندند و آزادی را با تمام وجود حس کنند. برای مبارزه با دشمنان نیاز به سلاح های کلاسیکی از جمله شمشیر خواهید داشت. چنین سلاح هایی را باید از داخل اتاق سربازان بدزدید و به گروهتان برسانید تا توانایی مقابله با نگهبان ها را داشته باشند.

 

با توجه به این که بازی فرار از سیاه چال بر اساس تخیل ساخته شده، نیرو های دشمن از انسان های معمولی تشکیل نشده اند. اکثریت آنان در TinyKeep اسکلت هایی هستند که قدرت بالایی دارند و اگر حواستان را به خوبی جمع نکنید، گرفتار خواهید شد. برای از میان برداشتن نیرو های حریف، تنها سلاح جنگی نیست که نقش بسزایی را ایفا می کند. بلکه می توانید از تله های متعددی برای به دام انداختنشان استفاده کنید و بدون هیچ درگیری به راهتان ادامه دهید. هیولاهای غول پیکری هم در برخی از بخش های سیاه چال منتظرتان هستند تا با شما به مبارزه بپردازند. طبیعیست به تنهایی نمی توانید با آن ها روبرو شوید. پس از دیگر زندانیان و دوستانتان در بازی TinyKeep یاری بگیرید تا این موجودات بدترکیب را به طور کامل نابود کنید تا به هدفتان نزدیک تر شوید.

حجم فایل : ۵۴۹.۱۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 116677
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1