دانلود Dead State – بازی ایالت مرگ
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 یکی از بازی های پرهیجان در سبک ترسناک و تا حدودی استراتژیک برای کامپیوتر است و به دست شرکت DoubleBear Productions در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. ویروسی بسیار خطرناک در سرتاسر ایالت تگزاس مرکزی پخش شده و اکثریت مردم بیگناه به زامبی های وحشی تبدیل شده اند که کنترل مغزشان را از دست داده اند.

دانلود Dead State - بازی ایالت مرگ

طبق معمول در بازی Dead State نیز هدایت گروهی از نجات یافته هایی را بر عهده دارید که برای بقا و زنده ماندن تلاش می کنند. راه را برایشان نشان دهید و در مواقع مورد نیاز از سلاح های مختلفی برای نابودسازی Zombie ها کمک بگیرید. هر چیزی را که در طول راهتان پیدا می کنید و امکان می دهید که بعد ها به کارتان می آید، به Inventory اضافه کنید. در این وضعیت وخیمی که با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد، هر چیزی ارزش نگه داشتن ندارد.

 

پس سعی کنید تا بهترین ها را برای جمع آوری برگزینید و بار اضافه با خود حمل نکنید، در غیر این صورت از سرعت حرکتتان کاسته می شود. هوش مصنوعی مردگان متحرک در Dead State در سطح نسبتا خوبی قرار دارد، به همین خاطر نیز نباید بدون نقشه قبلی و به همراه سایر افراد به سمتشان هجوم ببرید. حد الامکان از راه هایی بروید که این موجودات بدذات در آن حضور نداشته باشند تا با مشکل خاصی روبرو نشوید. البته برخی از آنان در خرابه ها کمین کرده اند و به صورت غیر منتظره به طرفتان می آیند. مهم ترین چیزی که باعث جلب توجه آن ها می شود، صدا بوده و نباید به هنگام حرکت، صدای بلندی ایجاد کنید. داستان متوسطی برای بازی Dead State نوشته شده است ولی گیم پلی و گرافیک آن در سطح مناسبیست و تمامی این ویژگی های باعث شده اند تا این عنوان جذاب، نمره ۷/۱۰ را در شبکه بزرگ Steam توسط کاربران بگیرد.

حجم فایل : ۴۵۶.۳۸ مگابایت

به دلیل مشکلدار بودن بازی از نظر کارگروه تعیین مصادیق رایانه ای، لینک دانلود حذف شد.

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 116741
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1