دانلودستان
همه چیز در یک چیز

دانلود بازی Toy Defense 4 Sci-Fi 1.5 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Toy Defense 4 Sci-Fi برای اندروید

| بازی دفاع اسباب بازی 4 برای اندروید |

 

Toy Defense 4 Sci-Fi 1.0 نسخه جدید بازی دفاع اسباب بازی در سبک دفاعی برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما اندرویدباز باشید مطمئنا با سری بازی بسیار محبوب دفاع اسباب بازی آشنایی دارید. سری بازی که جزء محبوبترین بازی های استراتژیک سیستم عامل اندروید به حساب می آید و حالا استودیو بازیسیازی بسیار موفق Melesta Games دست به انتشار نسخه چهارم این سری بازی Toy Defense 4 Sci-Fi زده است. این نسخه نسبت به نسخه های پیشین دارای پیشرفت های گرافیکی بسیاری است و به شما پیشنهاد میکنیم که این بازی را از دست ندهید.

داستان کلی بازی Toy Defense 4 این است که ربات ها قصد نابودی جهان را دارند و حالا شما باید به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده, ستمگران را از جهان خارج کنید. در این بازی سلاح های قدرتمندی قرار داده شده است که به وسیله ی آن ها میتوانید به جنگ با این ربات ها بروید. بازی دارای 72 ماموریت بسیار جذاب و چالش برانگیز است که شما میتوانید آن ها را در مکان هایی مانند مریخ و جنگل های بیگانه تجربه کنید. همانند نسخه های پیشین سیستم قدرتمند یو پی اس برای ارتقا سربازان نیز وجود دارد که بسیار به کمک شما خواهد آمد. پس اگر از علاقه مندان به سری بازی دفاع اسباب بازی و سبک دفاعی هستید هم اکنون میتوانید بازی Toy Defense 4 Sci-Fi را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Toy-Defense-4-Sci-Fi-1 Toy-Defense-4-Sci-Fi-2 Toy-Defense-4-Sci-Fi-3 Toy-Defense-4-Sci-Fi-4

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

دانلود بازی Lords of the Realm 3 برای PC

 

دانلود بازی Lords of the Realm 3 برای کامپیوتر

 

Lords of the Realm 3 v2.0.0.7 بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 توسط Phantom Compass ساخته و توسط Atlus U.S.A., Inc. برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شخصیت های بازی در محوریت فانتزی خود قرار دارند و از طریق نقش های بسیار زیبایی به یکدیگر مرتبط می شوند. صحنه های حماسی بازی نسبت نسخه های قبلی بهبود چشمگیری داشته اند و شاهد البسه قرون وسطایی و آمیخته ای سحر و جادو نیز خواهیم بود. از دیگر ویژگی های بازی می توان به 10 کاراکتر جدید اضافه شده به این نسخه اشاره کرد.

بندبازی و کار با حیونات از توانایی های کاراکترهای جدید خواهد بود. 30 مرحلخ جذاب که هر مرحله شامل ارتقا توانایی های شما خواهد بود و برای مراحل بعدی به آنها نیاز خواهید داشت. هم اکنون می توانید بازی Lords of the Realm 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Lords of the Realm 3 Lords of the Realm 3

Lords of the Realm 3 Lords of the Realm 3



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

دانلود مجموعه 94 والپیپر خارق العاده از بازی ها Fantastic HD Wallpaper

 

دانلود مجموعه والپیپر بازی

Fantastic HD Wallpaper

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه 94 عکس با کیفیت و با سایز مناسب با موضوع فانتزی و خارق العاده را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل تصاویر زیبا و با کیفیت HD با موضوعات متنوع می باشد. تصاویری از ربات ها و گیم های معروف با کیفیت بسیار بالا و همچنین تصاویری از سفینه های غول پیکر نیز از بخش های دیگر این مجموعه می باشد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر خارق العاده را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

دانلود بازی Leo's Fortune v1.0.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Leo’s Fortune برای اندروید

 

Leo’s Fortune v1.0.2 در این بازی شما درصدد شکار دزدی خواهید بود که طلاهای مردم را می دزدد و با حیله گری اموال شما را نیز غارت کرده است. این بازی معمایی ماجراجویانه برنده جایزه های متعددی بوده است و شامل داستان پویا و مراحل زیبایی می باشد.

محیط های اطراف با گرافیکی زیبایی طراحی شده اند و همچنین امکان استفاده از دسته اندروید نیز فراهم آمده است. حالت پلتفورمر و همچنین قابلیت پازل های مبتنی بر فیزیک نیز از دیگر ویژگی های بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی Leo’s Fortune را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Leo's Fortune Leo's Fortune



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

دانلود بازی City Car Driving 1.4 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی City Car Driving برای کامپیوتر

| نسخه کرک شده و تست شده |

|بازی درخواستی |

 

City Car Driving 1.4 یک بازی کاملا طبیعی و شبیه ساز است که به شما اموزش رانندگی در شهر های شلوغ ، خلوت و جاده ها را می دهد همچنین شما باید در شهر رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید. بعضی ها هستند که دوست دارند آرام برانند و تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید آرام رانندگی کنید پس حتما این بازی را از دست ندهید.

این بازی که توسط شرکت بزرگ و معروف مایکروسافت ساخته و طراحی شده است میخواهد به شما یاد بدهد که باید در شهر رانندگی کنید و تمام مقررات و قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنید تا جریمه نشوید عواملی که باید رعایت کرد را میتوان به چند دسته تقسیم کرد سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، ردکردن چراغ قرمز و… که تمامی این عوامل طوری طراحی و ساخته شده اند تا بسیار واقعی و بدون هیچ مشکلی یا ایرادی باشند پس به شما پیشنهاد می کنیم بازی City Car Driving simulator را از دست ندهید و هم اکنون آن را همراه با کرک به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی  City Car Driving 1.4 برای کامپیوتر

دانلود بازی  City Car Driving 1.4 برای کامپیوتر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:بازی کامچیوتر, بازی,,
ارسال توسط مهرداد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 116585
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



Alternative content